TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, September 14, 2013

NAJIB BANTU MELAYU, CINA DAP MENJERIT

          
Huhuhu... Cina DAP dah menjerit! Ini baru DS Najib umum tentang rancangan Pemerkasaan Ekonomi Bumiputera. Apa yang DAP nak risaukan. Tak habis-habis dengan syak wasangka rasisnya. Apa lagi yang Cina mahu?
            
             
Dengan menjeritnya DAP, jelas menunjukkan bahawa mereka memang tak mahu Melayu dan Bumiputera menikmati kemajuan dan kemakmuran ekonomi Malaysia sebagaimana yang kaum Cina rasai sekarang. Apa yang Cina DAP nak cemburukan? Dah berapa banyak ekonomi Malaysia yang dah mereka bolot?

Dah memang patut DS Najib utamakan ekonomi Melayu dan Bumiputera, sebab undi Melayu dan undi Bumiputeralah yang meletak dan melayakkan DS Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia sekarang. Apakah DAP tak sedar bahawa Cina menolak BN pada PRU 13 yang lepas?

Bila DS Najib dah lancarkan Majlis Ekonomi Bumiputera, eloklah DAP yang dah janjikan bulan dan bintang kepada pengundi Cina, buat sesuatu untuk kaum Cina kerana DAP juga merupakan parti yang besar dan ada negeri yang mereka terajui. Jadi tak le susah-susah kerajaan BN yang tak dapat undi masyarakat Cina nak fikirkan lagi masalah kaum Cina yang dah tolak BN tu. Dan kaum Cina tu, sedar-sedarlah diri, kalau ada masalah yang nak mengadu, mengadulah pada DAP dan jangan sibuk nak menjerit dengan apa yang Melayu dan Bumiputera bakal dapat.


12 comments:

Anonymous said...

Pedulikan si CINA-CINA PENDATANG KAPIR asyik TAMAK dan BONGKAK dr DAPSYAITAN ini; asyik MELALAK mcm. ANJING HUTAN LIAR! Mereka boleh BERAMBUS dr. Tanah Melayu ini!!

Kalau kat Eropah (tapi di Amerika/Australia/Canada/N. Zealand - Bumiputera di sana adalah Native American, Aboriginal Australian dan sbgnya,yg. diJAJAH Orang Putih), tak pula berani ramai PENDATANG Cina/India buka mulut, nak mcm-mcm keistimewaan sampai nak PIJAK kepala Bumiputera Barat Eropah, terutamanya yg. orang Putih! Mana ada perayaan rasmi hari raya Cina mahupun Deepavali, apalagi bahasa mereka di Eropah tu - apahal tak pula MELALAK si "pencinta hak asasi” kesamaan dari kaum Cina/India, termasuk yg. kat TANAH MELAYU ini, terutamanya loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH dari DAPSYAITAN/PKR?! Tapi bukan main lagi si pencinta penipu ini MENJILAT kaki kudis Barat-Israel, yg. MELALAK kat M’sia ni, nak paksa pemimipin Islam/Melayu amalkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis!

YB PM kita, DS Najib makin ikut jejak bapanya, bekas PM dan TPMnya, BAPA-BAPA KEMERDEKAAN/PEMBANGUNAN TERCINTA Tanah Melayu kita ini, yg. amat BERJASA pd. bangsa, agama dan negara, Allahyarham-Allahyarham YB PM Tun Abdul Razak Hussein (ayahanda YB PM kita) dan YB TPM Tun Dr. Ismail Abdul Rahman. Maka, SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas agenda Memperkasa Ekonomi Bumiputera oleh YB PM kita ini!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Anonymous said...

Siapa suruh non bumi tak sokong BN dalam PRU yang lepas. Mahu kerajaan berubah kan?? Sekarang BN dah berubah untuk bantu bumiputra la pulak. Sebelum PRU, BN banyak tabur duit pada warga cina, tapi dibalas dengan racun. Terima la dengan hati rela...

Anonymous said...

Dalam negara Islam, kaum kufar hanya layak dapat perlindungan dan kena bayar cukai.
Di Tanah Melayu, kufar Cina dan India dpt lebih dr sepatutnya. Sepatutnya tiada apa satu kuasa politik pun yg harus diberikan kepada kaum kufar Cina dan India. Islam sememangnya adil utk semua. Hanya satu kaum Melayu yg mggelar mereka penganut PAS yg mngangkat seorang lelaki yg dipercayai setaraf Imam Mahadi yg mnjadi jambatan bengkok mnghubungkan PAS dgn DAP atas platform Tahaluf Syiyasi utk menentang sebuah kerajaan Zalim yg telah mengurangkan subsidi minyak sebanyak 20 sen..

Melayu Kampung said...

Lagi banyak babi-babi ni bising, lagi kuat ketawa aku. @Kuat Ken Cing, @Kuat Tee Poo dan yang seangkatan dengannya, PADAN MUKA KORANG!!!

Tq PM kerana mendengar rintihan rakyat @orang Melayu.

Anonymous said...

Kami rakyat melayu menyokong penuh kerajaan membantu kehidupan org melayu yg ditindas dan dibunoh cara halus oleh puak jembalang menumpang.hidup BN.Hidup kerajaan yg membela nasib melayu.TAKBIR

Anonymous said...

Harap agar ramai anak melayu cerdik pandai yg berjaya bergabung tenaga dan idea utk membantu sesama melayu mengembangkan ekonomi melayu yg selama ini dirampas puak puaka.

Anonymous said...

Semua melayu dan bumiputera dapat faedah tidak kira Umno, PAS, PKR, dll.oleh itu puak penentang kena cermin diri dan siapakah yang patut kita undi dalam PRU14. Adakah Dap atau Pas atau Pkr perjuangkan nasib melayu, hanya melayu yang hati melayu akan faham, tapi melayu yang hati yahudi akan katakan ini nak pancing melayu. Ini tanah melayu beb.....

Anonymous said...

Sudah sampai masanya ISLAM/MELAYU/BUMIPUTERA memegang tampuk ekonomi negara. Tanah Melayu adalah tanah kita dan kita lah yang menjadi nakhoda serta mencorakkan negara ini...

Najib MESTI laksanakannya dengan penuh tulus dan ikhlas. Get rid of ALL your useless penasihat, especially OO

Anonymous said...

Nga Kor Timing!lu buka mulut luas2,lu jerit kuat2,ajak semua cina undi DAP, ajak semua cina2 di malaysia kasi gaduh dengan orang melayu,itu lagi baik ma.....

Anonymous said...

Mengada-ngada betul la cina2 babi ni.

Anonymous said...

Aku harap Perdana Menteri tak abaikan bumiputra.

Sebab merekalah yang beri PM dan BN kuasa untuk memerintah.

Dan merekalah juga yang mempertahankan tanah melayu dan mempertahankan NYAWA Perdana Menteri kalau terancam. Bukan cina2 tu.

Anonymous said...

pedulikan cina nak terjerit ke, melolong ke,terpekik sampai terjilir lidah pun tak apa memang itu kerja meraka,satu bangsa yg tak tau berterima kasih walaupun segalanya telah kita berikan padanya,

ARTIKEL HANGAT BULAN INI