TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, August 3, 2011

PR CARI ALASAN TANGGUH PILIHANRAYA

Pakatan Rakyat seolah-olah telah menghidu bahawa sekiranya pilihanraya diadakan dalam waktu terdekat ini, mereka pasti akan mengalami kekalahan yang besar. Untuk itu, mereka akan mencari pelbagai alasan agar kerajaan sedia ada tidak akan membubarkan Parlimen dalam waktu terdekat ini. Baru-baru ini, Anak Bapak, si Izzah mulut lebar memberi amaran kepada DS Najib dan menghukum haram sekiranya DS Najib membubarkan Parlimen dalam waktu terdekat ini dan mengadakan pilihanraya sekiranya tuntutan BERSIH belum dipenuhi. 


Sebenarnya puak Pakatan telah mula gusar dengan penerimaan semula rakyat terhadap BN dan tuntutan BERSIH itu hanyalah alasan untuk mereka memanjangkan lagi waktu untuk memperbodohkan rakyat dengan isu-isu yang tak masuk dek akal. Sekiranya kerajaan BN dalam waktu terdekat ini memenuhi segala tuntutan BERSIH, pasti mereka akan mencipta lagi lain-lain perkara agar tempoh Parlimen sekarang dipenuhi hingga hujungnya agar mereka mempunyai banyak lagi masa. Pakatan Rakyat kini telah merasa tersepit dan kekurangan waktu untuk memenangi hati rakyat. 

Dalam kegusaran tersebut, Anak Bapak sampai menunjukkan kebodohannya dengan mengingatkan DS Najib bahawa rakyat tidak pernah memilih DS Najib sebagai Perdana Menteri. Kenyataan bodoh tahap jilat bontot si Izzah ni keluarkan. Aku nak tanya pulak kat dia, adakah rakyat Malaysia pilih bapak dia yang keliling pinggang penuh dengan skandal tu sebagai Ketua Pembangkang? Siapa yang pilih bapak dia sebagai Ketua Pembangkang? 

Kini jelas Pakatan Rakyat telah terdesak untuk tidak menghadapi pilihanraya awal. Sepatutnya si Izzah ni ingatkan bapak dia, suruh bapak dia bertaubat dan mengakui kesilapan lalu, mudah-mudahan rakyat memaafkannya dalam PRU 13 nanti, bukannya memberi amaran kepada DS Najib. Kesian Izzah, muda lagi tapi cakap dah macam mak nenek putus darah. Ni semua angkara Papa Izzah yang gila nak jadi PM.



4 comments:

SyedAbuSayyaf said...

Si Nurul ni pon dah nak jadi ularmak kot...dah pandai2 keluar fatwa2 merapu kepundek paran sekeper...

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Syed,
Nurul berguru dengan Nuar Al Juburi dan Pok Nik AlFuckwa

KAKIGOMO said...

Blog aku kena hack la beb,,,600 artikal habis dan folower pun habis

dok tengah buat baru

Tolong letak link say kat blog bro

Kakigomo.blogspot.com

TENGGARA is SOUTHEAST said...

Kakigomo,
Blog aku pun problem, post semua tak update. Dah naik pening & sasau. Link tu no hal beb.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI