TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Monday, September 19, 2011

MAJLIS PRESIDEN PAKATAN RAKYAT DI"CHIS"KAN

Dewan Pemuda PAS Pusat melalui Naib Ketuanya, Raja Ahmad Al Hiss yang tidak berpuas hati dengan sikap pemimpin Pakatan yang celupar telah menegur Majlis Presiden Pakatan Rakyat (MPPR) yang langsung tidak memberi perhatian dan tindakan terhadap ucapan dan pandangan anak-anak buahnya hingga menimbulkan kontroversi yang boleh merugikan perikatan pembangkang itu.
Al Hiss mengCHISkan MPPR
Nampak sangat taiko-taiko dalam Pakatan Rakyat takut untuk menegur anak buah hinggakan budak kecik aje yang menegur mereka. Masing-masing sebenarnya cuba nak melepaskan pucuk masing-masing. Itu sebab apa yang dibuat anak buah dibiarkan aje. Kalau ditegur nanti takut hilang pengaruh. Mana tidaknya, hampir kesemua  taiko-taiko kanan dalam Pakatan masing-masing mempunyai masalah masing-masing yang terpaksa diselesaikan. Hampir tak sempat nak tengok apa anak buah buat.

Al Hiss mungkin mengCHISkan MPPR ekoran dari kenyataan ADUN Kota Alam Shah untuk menukar bendera Malaysia sekiranya memerintah.

Agaknya kalau dapat memerintah, apa nak jadi dengan rakyat? Anak buah yang sedikitpun tak boleh nak jaga, macam mana nak jaga rakyat yang ramai?

1 comment:

HHalem said...

Al Hiss Meng-ciss-kan:-)

Ini baik untuk minda

ARTIKEL HANGAT BULAN INI