TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Wednesday, January 4, 2012

CADANGAN MEMBINA UNTUK 901

Dalam kehangatan puak Pakatan nak berguling pada 901 nanti, suka sangat aku untuk mengemukakan satu cadangan. Aku yakin sekiranya mereka-mereka yang hadir pada 901 itu diberikan imbuhan oleh pihak Pakatan, nescaya mereka juga akan menyokong cadangan yang akan aku kemukakan ini.

Kalau tak silap aku, perbicaraan liwat 2 Nuar ini menyaksikan bagaimana pihak kehakiman terpaksa melayan karenah dengan pelbagai alasan Nuar hingga menyebabkan ianya tertangguh sebanyak 78 kali.

Cadangan aku pula ialah, bagaimana kalau pihak kehakiman pula meminta Nuar melayan karenah mereka dengan menangguhkan keputusan perbicaraan sebanyak 18 kali sahaja, tidak perlu 78 kali. Apakah ada kesanggupan mereka untuk mengumpul sejumlah manusia untuk berkumpul menunggu keputusan perbicaraan di mahkamah? Ada sokongan tak dengan cadangan ini?


3 comments:

Anonymous said...

pasang CCTV TV d semua Lokasi, cctv yg boleh nampak siang da malam...Kerajaan Boleh pantau mangkok ni , Jgn harapkan Video dari Blogger, Polis polis guna kamera lapok.,,,,,Yg ambil gambar pakai bantai aja.. langsung tak ada kretiviti langsung...itu masalahnya...tak Proaktif...tak tau apa yg nak dirakamkan dan bila patut rakam...

cacamarba said...

sy sokong tuan..bg alasan hakim mc,hakim amik emergency leave,hakim demam,juri terlewat bgn pg,pendakwaraya lupa bwk fail,hakim xda mood sbb seblom g keje gaduh ngn bini,hakim sesat jln nk p mahkamah,mahkamah tutup sbb ekon rosak dan lain2 lg yg dipkkn perlu..hahaha..nnti bole tgk muka bodoh mana nk dtg smpi 18 kali..

Anonymous said...

sy rse x perlu buat semua tu..nnt puak2 tu akan tuduh mahkamah mcm2..klu mahkamah buat mcm tu seolah2 mahkamah sme taraf je perangai dgn anwar n the geng..jatuhkan hukuman terus...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI