TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, March 14, 2012

LOJI PEMBERSIHAN AIR PAS

5 comments:

Anonymous said...

menadah air masa solat hajat mmg dah jadi budaya negeri serambi mekah ni!! benda ni mjadi2 terutama masa anak2 nak peksa, i/bapa, guru2 tadah bpuluh, bratus botol air, lps tu bg anak2 & murid2 minum...yg peliknya anak2 & murid2 tu bukannya rajin baca buku, malas mengalahkan kobau, tak jugak score kputusn mrk. bdk2 cina yg tak minum air mcm ni plak yg cemerlang!! budaya tawakkla tanpa usaha

Anonymous said...

cemerlang tu bukan maksud berjaya dengan keputusan. tapi cemerlang kerana usaha dan tawakkal bersama doa!! so xpelik kalau orang KELANTAN buat macam tu kerana ia sebahagian baripada usaha & tawakkal. org kafir sentiasa diberi kelebihan tuhan kerana Allah itu pemurah tetapi selalu diturunkan ujian kesabaran oleh Allah terhadap Muslim yang bertaqwa kerana Allah itu pengasihani yg tidak ada diberi pada orang kafir...

Anonymous said...

betul ke anon 3.12.
sebab tu juga ke orang melayu ramai jadi penagih dadah,belajar pun malas..
berniaga jarang yg untung,berhutang liat nak bayar.
berdengki dan busuk hati sesama sedara islam.
macam2 keburukan perangai orang melayu..sebab ujian dari Allah la ye.
orang melayu disuruh belajar ilmu ugama supaya senang baca doa tahlil bila ada kematian ke?
minum lah air tu satu lori tangki pun jika malas usaha otak tak akan jadi bijak.
kalau dah bangang, berendam dalam air solat hajat sepanjang hayat pun tetap juga bangang kecuali belajar dan berusaha bersungguh-sungguh.

Anonymous said...

Memang sesat..

Anonymous said...

Orang Kelantan tak payah usaha PMR SPM lingkup tak pe.Minum air solat hajat, kalau fail jugak- salah kan UMNO sbb buat sistem pelajaran tak sampai dek otak memikirkannya. Lepas tu pakat pergi menyemak kat KL ramai2 buat muka seposen mintak kerja kat negeri orang- dah negeri sendiri tandus peluang kerja.

Kat KL pulak yang tak da wawasan, bila lama tak dapat kerja hisap dadah, tak cukup duit pinjam dgan member tanpa niat bayar balik. Terdesak kalu, jual laptop entah jumpa kat dalam kereta sapa ntah.
Yang ada wawasan sikit, berniaga la kunun..jual pil kuda kecil-kecilan. Time raya bawak balik kereta besar tunjuk kat orang kampung kita dah berjaya- siap cakap kat mak bapak kerja eksekutip kat KL. Balik KL sempat 'kutip' 2~3 anak dara orang kampung balik KL jual balik murah2 buat cover balik kos prbelanjaan seminggu kat kampung & petrol.

Bila dah jauh dari mak bapak banyak benda yang Islam kata NO, NO, NO ,kau kata YES..YES..YES..mmmmm.. pancut dalam.YEESSSS- 9 bulan kemudian dapat hasil campak tong sampah bagi anjing makan. Settle problem.

Yang berjaya skit dapat kerja gomen. Kerja malas banyak sembang politik makan gaji buta sambil sumpah kerajaan tidak islamik macam Nabi Nik Aziz. Yang berjawatan sikit, apa orang duk hulur bawah meja semua sapu- "Orang lain pun semua buat, apa..??"-mentaliti ditanam- orang kelantan mesra peramah & mudah dibawa berunding la konon.

Time piliharaya pakat balik Kelantan pangkah BULAN sebagai tanda protes tak puas hati gaji tak cukup tanda kerajaan zalim & tak cakna rakyatla katakan...

Hisap dadah, minum, judi, betina lepas main semua dapat HIV positif, balik Kelantan tambah statistik CEMERLANG tertinggi.

Syabas buat belia tipikal Kelantan. Teruskan usaha murni anda.

UNDI PAS MASUK SORGO


Mail Labok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI