TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Thursday, March 15, 2012

PKR MENGAKU GUNA KITAB CIA

PKR akhirnya melalui Pengarah Komunikasinya mengakui bahawa mereka menjadikan buku yang dikeluarkan oleh NDI sebagai panduan mereka untuk menghadapi pilihanraya.

Bagaimanapun aku tertarik dengan kenyataan Nik Nazmi yang aku bulatkan dengan warna merah tu. Kalau betul hanya berniat untuk menghadapi pilihanraya dengan bebas dan adil, macam mana boleh terpacul keluar perkataan "menggulingkan kerajaan".


Semoga rakyat lebih berhati-hati dengan mereka yang mengikuti kitab CIA ini. Sudah menjadi dasar CIA untuk mengangkat golongan minoriti dan menafikan majoriti menjadi pemerintah. Sekiranya langkah itu berjaya, nescaya negara akan sentiasa kucar kacir. Itulah matlamat mereka.

Tidak mustahil puak-puak ini akan dibantu oleh NDI dan CIA untuk membuat dan mewujudkan bukti dan dakyah palsu agar timbul kebencian rakyat terhadap pemerintah untuk mencapai cita-cita mereka sebagaimana yang telah mereka lakukan di Timur Tengah.

1 comment:

anamas said...

AMERIKA SYARIKAT SEBENARNYA DAJJAL. DI MANA SAJA MEREKA BERADA KEMUSNAHAN AKAN BERLAKU. DI IRAQ, DI AFGHANISTAN.....KINI TUMPUAN MEREKA MALAYSIA KERANA MALAYSIA ADALAH SEBUAH NEGARA ISLAM YANG KUAT WALAU PUN TAK PUNYA BOM NUKLEAR.MEREKA NAK LANTIK PM YANG SUKA LIWAT DAN BERZINA SUPAYA MUDAH MEREKA PERKUDA. BAGI BETINA DAN JANTAN LAWA SEMUA BOLEH LUPA.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI