TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Saturday, April 28, 2012

HOT....CINA DAP NAK JADI MB JOHOR

Pesuruhjaya PAS Johor, Datuk Dr Mahfodz Mohamed dah naik angin satu badan dengan Pengerusi DAP Johor, Boo Cheng Hau. Ini bukannya apa, semua hanya kerana gara-gara Cheng Hau nak jadi MB Johor. Dia tak cakap direct nak jadi MB Johor, tapi bila kenyataannya di akhbar Sin Chew Daily pada 17 April lepas yang berbunyi; bukan Islam dan bukan Melayu di Johor boleh dilantik menjadi Menteri Besar jika mendapat persetujuan Sultan, jelas menunjukkan hajatnya.


Apa maknanya semua itu? Ini jelas menunjukkan, jika DAP memegang kuasa, maka mereka akan meminda segala yang tak boleh untuk dibolehkan.

Kenapa DAP dah berani cakap begitu?...di negeri Johor pulak? Ini semua gara-gara Cina DAP dah nampak bahawa Melayu dah mudah digula-gulakan. DAP dah nampak, kuasa politik Melayu dah boleh di AJIS BABAkan. Ini semua gara-gara Melayu PAS yang gila nak jadi YB dan Melayu PKR yang meroyan nak jadi PM. Maka kegilaan mereka ini telah dapat DAP baca bahawa Melayu ini semua hanya mahu nama dan pangkat sahaja, tak ada kuasa tak mengapa, yang penting kepuasan diri dapat dilampiaskan. Betul-betul sial!!!

Apapun, selaku anak Johor, aku yakin pemimpin PAS Johor tidaklah setamak dan temahak macam Nik Ajis. Maka suka aku cadangkan, kalau benar PAS Johor ikhlas untuk memelihara kekuasaan Melayu dan Islam di Johor ini, maka berpisahlah dengan puak Pakatan. Kalaupun tak mahu sebantal dengan UMNO, berjuanglah sendirian. Jangan dek kerana marahkan seorang dua yang UMNO, akhirnya Melayu hilang segala-galanya.



5 comments:

Anonymous said...

makin lantang makin riak puak cina ni..itu lah kalau AGO berundur jangan nak menyemak lagi nak jadi MB sampai entah bila munkin orang baru muka baru yang lebeh Y gen lebeh baik pada Johor..tapi bukan lah dari babi DAP atau haprak PAS kut!!!

Anonymous said...

jgn harap la cina bangsat nak jd mb kat johor? nak kena penggal kepala?

Anonymous said...

lancau cibai punye cina...pundeklah lah lu..chua jui meng pun gua kira sama..mmg cibai

Anonymous said...

dah x sayang nyawa ke....
ker x pernah baca undang2 negeri johor......

hhahahaah....

bodoh punya cina

Anonymous said...

kami orang johor akan sokong NAJIB.Parti pembangkang akan musnah di johor.HIDUP BARISAN(X3)

ARTIKEL HANGAT BULAN INI