TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, May 8, 2012

DS AZIZAN SAHKAN PENGAJIAN DI KUIN PERCUMA MULAI JULAI INI

Masa bebudak U berkampung kat Dataran Merdeka, puak-puak Pakatan, terutamanya PAS, bukan main menyokong lagi agar PTPTN dihapuskan dan pendidikan diberikan percuma sekurang-kurangnya hingga ke peringkat Ijazah pertama.

Ptuiiii....memintak dan melolong memang senang. Berapa banyak IPTA dan ITPS kat dalam Malaysia ni? Kerajaan Pakatan yang diterajui PAS di Kedah, baru setakat nak tadbir satu kolejpun dah tak terduitkan. 

Patutnya kalau setakat satu aje kolej tu, dah boleh le bagi pendidikan percuma, tapi rupanya mereka yang dah putuskan untuk menaikkan yuran pengajian bermula sessi Julai ni. Macam mana nak sokong puak Pakatan kalau macam ni? ....rupanya pakat mereka ialah pakat-pakat tipu dan pakat-pakai tibai duit rakyat!


ALOR SETAR - Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak hari ini mengakui yuran pengajian di Kolej Universiti Insaniah (Kuin) yang dimiliki kerajaan negeri, akan dinaikkan bermula Julai ini.

Azizan yang juga Pengerusi Kuin bagaimanapun menyatakan tidak tahu jumlah kenaikan tersebut, tetapi hanya membabitkan pelajar baru yang mendaftar Julai ini bagi menampung kos pentadbiran kolej. (sambung baca di SINI)


1 comment:

hangkedee said...

Padam muka kena tipu hidup.awat tak takbir dalam tokong atau kuil baru ramai masuk Islam.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI