TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Tuesday, May 8, 2012

HADIAH UNTUK AMBIGA KALAU NUAR JADI PM

"Jika kita menang, kita akan laksanakan pendidikan percuma, pemberian permit teksi kepada semua pemandu teksi dan memberi hak kewarganegaraan kepada kaum India yang masih tidak mendapat taraf kerakyatan". itu janji Nuar Berahim ketika Ceramah Perdana dan Jelajah Merdeka: Pasca-Bersih 3.0 di Padang Kampung Baru, Batu Caves semalam (sini).

Patutpun bersungguh-sungguh si Ambiga membantu Nuar. Kalau Nuar jadi PM Malaysia, entah berapa juta India suku sakat Ambiga yang Nuar akan bagi kerakyatan? ....dan bayangkan kalau yang dapat kerakyatan tu, 10% berperangai sama macam Ambiga yang menyokong LGBT. Hati-hatilah wahai rakyat Malaysia, jangan salah pilih.

Itu taktik licik Nuar Berahim. Dia tak janjikan untuk orang Cina, sebab orang Cina suka masuk DAP. Dan Nuar Berahim pulak dah nampak yang dia tak boleh nak suruh DAP ikut cakap dia. Patut le ketika bancian oleh kerajaan, cuma setakat lebih kurang 15 ribu aje kaum India yang belum mendapat kerakyatan berbanding 300 ribu sepertimana yang didakwa PKR (sini). Maka kalau Nuar jadi PM, bila mesyuarat PKR, gelap le seluruh dewan!



2 comments:

Anonymous said...

AMBINGAI SPONSOR KAWIN ANWAR & ASSMIN. KAH3 AMBINGAI SUKO

hangkedee said...

PAS lambang lubang Bulat,PKR Lubang Bulat.Dapig batang BUTUH maka amat serasi.Jangan marah kalau mereka kuat kongkek.

ARTIKEL HANGAT BULAN INI