TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Wednesday, May 16, 2012

KUI...KUI...KUI...ANAK SEDARA DAYANGKU KACA RUPANYA



Laaa....aku ingatkan sapa le yang mendakwa jadi dreber tukang masuk duit DS Shafie ke dalam akaun si Zahida tu, rupanya anak sedara pencacai PKR yang masuk PKR kerana berkenan dengan Nuar Berahim.

Boleh caya ke dengan Mamat ni? Mak sedara dia kata sebab dia masuk PKR ialah kerana kerajaan DS Najib zalim. Kat mana zalimnya aku tak nampak pun. Mungkin bekas kezaliman tu ada kat dalam baju dia kot!



Bila aku tau mamat ni anak sedara kepada Dayangku Kaca ni, aku tertanya-tanya pulak, mamat ni dok sibuk sekarang ni atas motif siapa? Maklumle Dayang dan Zahida tu sama-sama artis. Dan tetiba aje ada pulak PKR kat kiri kanan.

Lantak ko le....cuma aku nak tunggu dan tak mustahil suatu hari nanti Dayang pulak akan buat pc mintak penjelasan apa hubungan Mak Lampir dan Tipah Koyak dengan anak sedara dia. Mungkin nanti Dayang pulak yang akan kata dia tukang masukkan duit Mak Lampir dan Tipah Koyak ke dalam akaun anak sedara dia. Kalau korang tengok jelingan Tipah tu, bukan sebarang jeling kat si Noor Azman tu.

Cuma satu ayat mamat ni yang aku nak kongsi iaitu “Saya cukup tertekan sepanjang tiga tahun bekerja dengan Zahida. Dah tiga tahun saya berlakon dan simpan segala rahsia dan keburukan. Ini juga salah satu sebab saya letak jawatan." Jadi mamat ni mengaku selama ni dia berlakon, maka agaknya sekarang ni dia masih berlakon lagi tak?


3 comments:

Anonymous said...

sapa dayang ku intan ni... tak kenal pon... sorry not my taste... dah kerepot..

Anonymous said...

Memang le tak kenal. Popular gitu2 zaman emak bapak engko. Silap2 zaman opah atuk engko. Memang dah kerepot pun tp perasan lagi mcm Ecah. Depa ingat klu depa buat apa2 statement org nak peduli. Dah tak laku. Zaman glamour depa dah berlalu tapi masih berpaut pd mimpi yg telah ditelan zaman.

Anonymous said...

Allah dah pesan kepada semua umat supaya tidak mengambil ilmu dari orang fasik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI