TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Saturday, May 19, 2012

MUZAKARAH???....ZAKARMULAH!

Mula-mula seronok juga mendengar pelawaan PAS untuk bermuzakarah dengan UMNO. Bila disambut dengan baik oleh TS Muhyiddin, bertambah le lagi seronok nak melihat orang Melayu, orang Islam bersatu.

Tapi PAS tetap PAS. Perangai tak PASnya masih tak berubah. Jadi sekarang ni kalau PAS kata nak muzakarah, jawabnya zakarmulah! Songel dan cekadak PAS memang tak boleh layan. Tengok aje keratan akhbar yang kat bawah ni. Ini baru 1 suratkhabar!


Sorang kata sebelum, sorang kata selepas PRU. Orang terima, kata silap faham. Bila dah bersambut, letak syarat pulak. Dengan UMNO nak duduk semejapun nak bersyarat. Tapi dengan DAP, tidur sebantal, tak pernah bagi syarat walau berkali-kali dimaki dan diperbodohkan. PAS...PAS...bila le nak PAS!!!



11 comments:

Anonymous said...

Apa kena dengan PAS ni kelamkelibut haru biru, bukan UMNO yang terhegeh hegeh ajak bermuzakarah. UMNO releks sahaja, dah orang pelawa perkara yang baik UMNO terima saja tapi Mengapa tiba tiba Nik Ajis bingkas mencanak keluar kenyataan dengan meletakkan syarat pulak sedangkan perkara itu baru dicadangkan oleh PAS Nik Ajis sendiri dan bukan pun suara Parti PAS, mungkin dia kena warning kot dengan TUAN dia, tu yang meraban meracau tu. Lucu sungguh tak penah terjadi perkara macam ni. Umpama orang datang merisik le, tuan rumah terima kedatangan rombongan merisik tu, atas sebab menghormati tetamu, tiba-tiba rombongan merisik tu meletakkan berbagai bagai syarat kepada gadis itu dihari perkahwinan nanti, dah sah2 rombongan itu tak cukup tanah kene pelengkung dengan tuan rumah. Haa macam tulah kes Nik Ajis ni, tiba2 UMNO yang kena tempias akibat keceluparan mulut busuk Nik Ajis .

Anonymous said...

Dasar bapak kafir.
Dajjjal punya situa kutuk.
Sia2 sj makbapak kau namakan nik aziz sebab kau ni layak di panggil NIK NAJIS BABI.
Kalau kau dah bawa parti kau jadi kafir DAP jangan seret UMNO untuk jadi kafir mcm puak2 kau.
Nak muzakarah sesama islam pun letak syarat.
Kepala butuhn kau la.
Harap ketayap tajam otak tumpul penuh taik babi.
Kau sorang makan babi jangan bawa orang lain.
Celakalah umno kalau ikut cakap Bapak Kafir ni.

Anonymous said...

APA YG DI HARAPKAN PADA ORANG YG SETUJU MENERIMA SYAITAN SEBAGAI KAWAN...MUZAKARAH!!!..NO WAY!!!!

Anonymous said...

Sedap beno pencacai2 ni mengutuk..UMPORNO terima plak ye Parti Ajaran Sesat muzakarah?Terima Bapak Kafir ajak muzakarah?Dah hilang akal ke ape?punya sedap maki hamun dgn org yg ko hina ko terhegeh2 nk muzakarah..mmg level otak porno paling hina umporno ni..tp hakikatnyer yg lg hina dari babi tetap umporno..babi tak tolak Islam..tp umporno tolak Islam dan mengamalkan porno.

Anonymous said...

Pas yang ajak bermuzakarah kemudian disambut baik oleh Umno demi Ummah. Last-last Pas pulak letak syarat. Tak ke giler namanya tu... Wahai pengikut Pas totok sekelian tengok lah wajah sebenar pemimpin kamu.....dendam kesumat pada Umno tak pernah padam...Dap yg jelas menolak Islam dipuja puji...ulama yang jual agama demi sedikit nikmat duniawi.

Anonymous said...

Tak payah nak muzakarah la.....dah puas PAS kata UMNO kapir,UMNO bukan perjuangkan Islam,UMNO pentingkan dunia saja dll lagi.Tak po la biar la UMNO berkubur dgn perjuangan yg sedia ada.Tok payoh muzakarah ko,ape2 karoh lagi.Teruskan apa yg dibuat ari ni UMNO teruskan.Wasalam.

Otak geliga said...

Anon 11.23PM

mengaku pulak dia PAS = Parti Ajaran Sesat

NA = Father of Kafir...hahahahha

pro-UMNO x kata...ko yg semangat benor kata...kahkahkah

bila la PAS nak merengek2 & meronta2 nak muZAKARah dgn UMNO lg ye.....hahahahaha

Otak geliga said...

Anon 11.23PM

mengaku pulak dia PAS = Parti Ajaran Sesat

NA = Father of Kafir...hahahahha

pro-UMNO x kata...ko yg semangat benor kata...kahkahkah

bila la PAS nak merengek2 & meronta2 nak muZAKARah dgn UMNO lg ye.....hahahahaha

Anonymous said...

alamat PASsed Away la parti PAS lepas ni..x payah join BN pun x apa...teruskan menjadi hamba DAP dan PKR

Anonymous said...

anon May 19, 2012 11:23 PM,

x payah lah marah2 kat sini.x salah klo kami cakap perkara yang betul kan?pasal porno ni x ada kaitan pun dgn UMNO.hal tu better tanya nuar dan lain2 bos pakatan.jgn dia tuduh ko agen UMNO je sudah la.hahaha

Anonymous said...

Semua yg islam didoakan supaya ingat Allah sebelum memberi komen agar komen tn2 tidak dibuat lanjutan gagal kepada hasutan syaitan. Ahli2 PAS nilai sendiri lah tahap ......... pemimpin kita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI