TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

IKUTI TiS DI FB

Tuesday, July 17, 2012

KENAPA ...APA RAHSIANYA???

Cuba perhatikan betul-betul 3 keping turutan gambar di bawah ini. Perrrhatikan betul-betul dan cuba jawab persoalan di bawah nanti.


Ha...ha...ha..., dah perhatikan? Nampak tak apa yang menjadi persoalannya? Sepertinya tiada apa-apa sahaja, tetapi kalau anda perasan, gambar ini diambil mengikut turutan masa iaitu antara yang terdahulu dengan yang baru. 

Persoalannya ialah, kenapa semakin hari semakin tinggi kopiah Pok Nik? Ada rahsiakah disebalik peningkatan ketinggian kopiah tersebut? Apakah semakin hari, ada semakin banyak rahsia yang mahu disembunyikan disebalik kopiah tersebut? Atau... entahlah, kalau-kalau anda tau jawapannya!


4 comments:

Anonymous said...

terlalu banyak semak samun yang harus dilindongi kut.agak-agak saja.

Anonymous said...

Bukan apa pun. Nak tunjuk riak je tua kutuk tu

Anonymous said...

Tu laa.. korang pa taww..Lebih tinggi dan tajam kopiah seseorang itu maka lebih tinggilah darjat dan tahap keulamakannya dalam agama PAS.

Anonymous said...

tumbuh tanduk syaiton... n.ajis ni makin melalut, tafsir ikut kepala hotak dia je... asalkan baik kpd PAS... betul kata Anuwar Ibrahim, n.ajis ni 'Ulamak Terompah'..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI