TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN

Friday, September 20, 2013

MCA JANGAN SAMAKAN BANGKAI CHIN PENG DENGAN MAYAT MUSLIM

Kejadah apa Ketua publisiti parti MCA, Datuk Heng Sia Kee nak pertikaikan keputusan kerajaan Malaysia menghalang waima abu Chin Peng yang dah dibakar sekalipun dari memasuki Malaysia Tanah Melayu tercinta ini?

Kejadah apa dia nak samakan bangkai Chin Peng dengan mayat Nordin Mat Top dan Azahari Husin? Arwah Azahari Husin dan Nordin Mat Top adalah rakyat Malaysia yang sah yang disokong dengan dokumen-dokumen sebagai membuktikan kewarganegaraannya. Apa buktinya Chin Peng tu warganegara Malaysia?

Heng Sia Kee juga nak bandingkan Chin Peng dengan pemimpin komunis lain yang Melayu seperti Syed Hamid Ali dan Shamsiah Fakeh yang dibenarkan kembali. Heng Sia Kee ni paham ke tidak apa yang dipersetujui dalam Perjanjian Haadyai? Ini bukan soal kaum, bukan soal agama. Kalau betul Chin Peng warganegara Malaysia, kenapa tidak dia kemukakan permohonan dalam masa setahun kepada kerajaan Malaysia dan permohonan tersebut mestilah lengkap dengan dokumen-dokumen sokongan yang menunjukkan bahawa dia perlu diiktiraf sebagai seorang warganegara Malaysia di Tanah Melayu ini.

Apa permainan yang mahu dimainkan oleh MCA ni? Kalau betul Chin Peng berjuang menentang Inggeris, kenapa selepas mendapat kemerdekaan, Chin Peng masih menentang kerajaan Tanah Melayu yang merdeka? Maka Chin Peng ni berjuang untuk memerdekakan Tanah Melayu atau berjuang mahu menjadikan Tanah Melayu sebagai Tanah Cina dan dia (Chin Peng) menjadi Maharajanya? Kerana perjuangannya mahu menjadi Raja Cina di Tanah Melayu yang diCinakan, maka MCA perlu berjuang untuknya???

MCA jangan bermain sentimen kaum dan agama dalam isu bangkai Chin Peng ini. Sila dapatkan data dari KDN, berapa ramai bukan Melayu dan bukan Muslim yang dibenarkan kembali ke Malaysia setelah Perjanjian Haadyai setelah memenuhi syarat-syarat yang dipersetujui semasa rundingan. Apa, MCA ingat Chin Peng tu terlalu istimewa sehingga dia tak perlu melalui semua proses permohonan dan dokumentasi sebagaimana bekas-bekas komunis yang lain? Ingat, kalau yang lain tu cuma komunis, Chin Peng tu bapak pengganas komunis! MCA jangan bermain api!!!


5 comments:

Anonymous said...

SI DAJAL DUA MUKA amat berbahaya, MCA ni yg. disyaki, makin dikuasai puak Kristian ZIONIS SYAITAN, patut diNYAHkan saja dari K'jaan BN - lihat http://helenang.wordpress.com/2013/09/20/the-city-harvest-church-cover-up-and-how-evangelistas-operate/, The City Harvest Church cover-up and how evangelistas operate, by Helen Ang, September 20, 2013!

MCA juga disyaki DALANG belakang banyak syarikat-sy. hartanah yg. bersekutu dgn. DAP-PAP/syarikat Cina S'pura (termasuk kononnya mengambil alih sy-sy. S'pura)-Barat-Israel, utk MERAMPAS tanah-tanah negeri bawah BN, termasuk tanah-tanah PUSAKA Rezab Melayu dan Native Title (di Sabah dan S'wak). Jadi MCA yg. dpt banyak kemudahan kerana dlm. BN, sebenarnya disyaki MENGKHIANATI dr. dlm!

Dan mana- mana puak pembela ANJING PENGGANAS KOMUNIS CINA chin peng juga patut digelar ANJING-ANJING/BABI-BABI PENGGANAS, yg. harus BERAMBUS SELAMANYA dr. Tanah Melayu ini

Jgn. lupa, polis/tentera Islam/Melayu yg. dipaksa masuk ke dlm. sarung-sarung babi, atau Imam/Bilal- kita dipaksa makan babi, sebelum ditembak atau ditikam, dgn. kejam! Atau peristiwa Bukit Kepong, di mana polis-polis Islam/Melayu dan isteri serta anak-anak mereka ditembak sebagi tebusan serta diBAKAR hidup-hidup, oleh PENGGANAS-HARAM-JADAH Komunis ini! Beribu rakyat dan polis/tentera, terutamanya yg. Islam/Melayu dibunuh mereka, demi menubuhkan satu lagi negara KOMUNIS CINA PENDATANG!

Airmata saya MENGALIR dan hati saya begitu MEMBARA marah setiap kali membaca sejarah malang umat Islam/Melayu dan Bumiputera lain, diBUNUH dgn. amat kejam oleh militia PENGGANAS-KOMUNIS yg. diketuai CINA-HARAM-JADAH chin-peng!

Bila darah yg. mengalir adalah kebanyakan dari umat Islam/Melayu, termasuk tentera/polis/orang kampung dari umat Islam/Melayu, akibat dibunuh kejam PENGGANAS KOMUNIS CINA, jgn. harap ANJING-ANJING PENYOKONG PENGGANAS ini akan simpati, tetapi BERSORAK pula mengagungkan PENGGANAS KOMUNIS CINA DAJAL ini! Semacam mereka mungkin juga BERSORAK, bila polis/tentera yg. majoritinya Islam/Melayu kita dibunuh amat kejam di Lahad Datu tak lama dulu!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.




Anonymous said...

Agak apa rasanya jika admin blog ni atau keluarganya terlantang di atas katil hospital dan doktor yang merawati mereka bagi tahu bahawa penyakit Muslim tidak sama dengan penyakit cina!

usin said...

apa maksud ko 7:31 pm? adakah luahan rasa kemarahan kerana permintahan tidak wajar pemimpin2 cina baik dalam kerajaan atau pembangkang sesuatu yg tidak patut? mereka boleh sahaja meminta itu ini walaupun langsung tiada fakta sah bahawa chin peng adalah rakyat malaysia, kenapa sebagai orang melayu rakyat malaysia tidak boleh melahirkan hak yg sama? tak tahu fakta jangan merepek kt sini dol. chin peng dan gerombolan setan kominisnya pernah menyerang kampung datuk aku dan membunuh beberapa orang kampung aku. so, aku juga marah dan benci kpd chin peng. ko pulak?

Anonymous said...

Bangkai anjing kena lenyek lori lebih mulia dari bangkai chin peng. So bangkai anjing si khalid ismati bole la uruskan tetapi bangkai chin peng biar dorang tabur kat laut andaman tu

Anonymous said...

Kang kalau kita maki kata kita melatah....tp jangan terlalu mendesak untuk minta dimaki....memang jenis ha*****dah...

ARTIKEL HANGAT BULAN INI